Nie zapomnę

Dobrze wspominam

I nie zapomnę.

Czasów, gdy jedynym światłem w ciemnej nocy była ta wielka kula.

Dobrze wiesz jak działała na mnie jej pełnia.

Dobrze wspominam

I nie zapomnę.

Lat, gdy siedząc na dachu liczyliśmy gwiazdy złote.

Dobrze wspominam

I nie zapomnę.

Miejsc, które odkryliśmy wspólnie,

Ramię w ramię.

Dobrze wspominam

I nigdy nie zapomnę.

Zapachu twojej koszuli kładzionej delikatnie

Na moich zmarzniętych ramionach.

 

Dobrze pamiętam

I nigdy nie zapomnę.

Słów słodkich jak lukier, utulających do snu i budzących rano.

Słów, które nieraz krzywdziły bardziej, niż sztylet wbity.

Dobrze pamiętam

I nigdy nie zapomnę.

Choćbym jutro miała mieć sto jeden lat

W mojej pamięci na zawsze pozostanie obraz twojej sylwetki

Odchodzącej wraz z zachodem słońca.

Pozostawiającej mnie samą tam, na pustyni.

 

A potem spadł gorzki deszcz,

Który przełknęłam z obrzydzeniem

Lecz przełknęłam.

Dałam radę i teraz też dam.

Być może będzie lepiej niż przy tobie.

~Vicki

Leave a Reply

