So cold

Autumn day.

You & I

Together forever,

Nothing can separate us.

-you said me in those days.

Now

I think you don’t love me,

But

I don’t give up,

Because

I still love you.

And I know

-You threw me here,

In winter night,

’cause

I was naughty.

I’m sorry.

Forgive me…

I’ll be good.

I simply asking:

Please,

don’t go, it’s cold here,

don’t leave me here,

don’t let me down.

~Vicki

Polska wersja:

Jesienny dzień.

Ty i ja

Na zawsze razem,

Nic nas nie rozłączy.

-tak mi wtedy mówiłeś.

Teraz

Myślę, że mnie nie kochasz,

Ale

Nie poddaję się,

Ponieważ

Nadal Cię kocham.

I wiem

Wyrzuciłeś mnie tutaj,

Zimowej nocy,

bo

Byłem niegrzeczny.

Przepraszam.

Wybacz mi…

Już będę dobry.

Mam tylko prośbę:

Proszę,

nie odchodź, tutaj jest zimno,

nie zostawiaj mnie tu,

nie opuszczaj mnie.

~Mój własny

Proszę nie kopiować!

~Vicki

Leave a Reply

